Menų agentūra ArtscapeMenų agentūra Artscape 

Teatrų rinkodaros tyrimas

Gruodžio pabaigoje baigtas įgyvendinti Lietuvos teatrų tyrimas, kuriuo siekta išanalizuoti teatrų rinkodaros būklę, pateikti rinkodaros efektyvumo didinimo rekomendacijų bei praktinės intervencijos būdu įgyvendinti kokybinius pokyčius konkrečių teatrų rinkodaros veikloje. 
 
Tyrimą inicijavo ir įgyvendino Menų agentūra „Artscape“, asociacija „Kūrybinės jungtys“, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas ir rinkodaros ekspertų grupė.
 
Tiriamosios veiklos buvo vykdomas nuo 2016 m. balandžio iki 2017m. lapkričio mėnesio ir apėmė 3 etapus: 
1) 34 teatrų rinkodaros būklės analizę;
2) rinkodaros požiūriu pažangių teatrų kokybinį tyrimą bei praktinių rinkodaros 
tobulinimo rekomendacijų rengimą; 
3) praktines intervencijas konkrečiuose teatruose, kurių metu buvo siekiama kokybiškai gerinti rinkodaros būklę.
 
Su galutine tyrim ataskaita kviečiame susipažinti Lietuvos kultūros tarybos puslapyje:https://www.ltkt.lt/index.php?psl=projektu-finansavimas&do=kulturos-srities-tyrimai&metai=2016