Menų agentūra ArtscapeMenų agentūra Artscape 

Lietuvos teatrų rinkodaros tyrimo pristatymas

Gruodžio mėn. Vilniuje ir Kaune vyko unikalaus, dvejus metus vykusio Lietuvos teatrų rinkodaros tyrimo rezultatų ir įžvalgų pristatymas.
Tyrimas buvo vykdomas nuo 2016 m. balandžio iki 2017 m. lapkričio mėnesio. Šiuo tyrimu siekta išanalizuoti teatrų rinkodaros būklę, pateikti rinkodaros efektyvumo didinimo rekomendacijų bei praktinės intervencijos būdu įgyvendinti kokybinius pokyčius konkrečių teatrų rinkodaros veikloje.

Continue Reading

Vakariniai mokymai vadybininkams

Kviečiame registruotis į praktinius projektų rengimo ir projektų valdymo mokymus  spalio 15-19 d., skirtus dirbantiems kultūros vadybininkams, norintiems įgyti naujų kompetencijų projekto valdymo, paraiškos formulavimo srityse. 

Continue Reading

Artscape tapo Anna Lindh Fondo tinklo nare

Menų agentūra Artscape prisijungė prie Anna Lindh Fondo, kuris buria pilietinės visuomenės organizacijas, savo veikla prisidedančias prie tarpkultūrinio dialogo Europos – Viduržemio regione plėtojimo.

Anna Lindh Fondas (ALF) – 2004 metais įkurta tarpvyriausybinė institucija, telkianti įvairių šalių skirtingų kultūrų organizacijas bendriems projektams, taip skatindama prasmingą tarpkultūrinį dialogą bei pagarbą kitoniškumui, žmogaus teisėms ir pagrindinėms laisvėms.

Fondas vienija per 4000 organizacijų-narių iš 42 Europos ir Viduržemio jūros regionų valstybių.  Centrinis Fondo sekretoriatas yra įsikūręs Aleksandrijoje, Egipte.

Organizacijos uždaviniai:

  • skatinti bendradarbiavimą švietimo, kultūros, medijų srityse;
  • prisidėti prie bendrų tarpregioninių programų kūrimo;
  • siekti kuo kokybiškesnės partnerystės tarp tinklo narių per projektus;
  • finansiškai remti projektus, kurie skatintų Europos ir Viduržemio jūros regionų bendradarbiavimą.

 

Sėkmingai baigtas Lietuvos teatrų rinkodaros tyrimas

Gruodžio 6 d. ir 8 d. Vilniuje ir  Kaune pristatyti Lietuvos teatrų rinkodaros tyrimo rezultatai. Tai pirmasis išsamus kultūros srities rinkodaros tyrimas Lietuvoje,
apėmęs kiekybinę bei kokybinę teatrų rinkodaros būklės analizę bei pateikiantis rinkodaros efektyvumo didinimo rekomendacijas.

Continue Reading