Menų agentūra ArtscapeMenų agentūra Artscape 

Lietuvos teatrų rinkodaros tyrimo pristatymas

Gruodžio mėn. Vilniuje ir Kaune vyko unikalaus, dvejus metus vykusio Lietuvos teatrų rinkodaros tyrimo rezultatų ir įžvalgų pristatymas.
Tyrimas buvo vykdomas nuo 2016 m. balandžio iki 2017 m. lapkričio mėnesio. Šiuo tyrimu siekta išanalizuoti teatrų rinkodaros būklę, pateikti rinkodaros efektyvumo didinimo rekomendacijų bei praktinės intervencijos būdu įgyvendinti kokybinius pokyčius konkrečių teatrų rinkodaros veikloje.


Tyrimą inicijavo ir įgyvendino menų agentūra „Artscape“, asociacija „Kūrybinės jungtys“, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas ir rinkodaros ekspertų grupė.
Tyrime dalyvavo 34 teatrai, kurie dalyvavo viename ar keliuose šio Tyrimo etapuose. Teatrų pasidalinimas patirtimi, suteiktos įžvalgos bei dalyvavimas baigiamajame Tyrimo etape, praktinėje intervencijoje, buvo labai vertingas ir leido atlikti itin išsamią teatrų rinkodaros būklės analizę bei pasiūlyti praktinių sprendimų, kaip gerinti teatrų rinkodaros kokybę bei efektyvumą. Šios analizės apibendrinimu ir rekomendacijomis ekspertai dalijosi renginių metu. Tyrimo rezultatus pristatatė Tyrimo ekspertų grupė: Rita Naujokaitytė, Marius Kalanta ir Gintė Jasienė. Džiaugiamės, kad renginiuose gausiai  dalyvavo teatro, rinkodaros ir kultūros profesionalai.
Susipažinti su filmuota pristatymo Vilniuje medžiaga galite paspaudę šią nuorodą https://www.youtube.com/watch?v=IP4la66nRdQ

Tyrimo autoriai
Marius Kalanta* (rinkodaros būklė ir rekomendacijos, bendras tyrimo dizainas)
Rita Naujokaitytė* (rinkodaros būklė ir rekomendacijos, bendras tyrimo dizainas)
Gintė Jasienė** (eksperimentinė intervencija)
Milda Laužikaitė** (eksperimentinė intervencija, bendras tyrimo dizainas)
Kristina Savickienė*** (bendras tyrimo dizainas)
Aistė Ulubey*** (bendras tyrimo dizainas)
* Tyrėjas / tyrėja, rinkodaros ekspertas / ekspertė
** Asociacija „Kūrybinės jungtys“
*** Menų agentūra „Artscape“

Tyrimo organizatoriai
Menų agentūra „Artscape“
Asociacija „Kūrybinės jungtys“
Tyrimo partneriai
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas
UAB „Inspired Communications“


Tyrimą finansavo Lietuvos kultūros taryba