Naujienos

„Artscape“ kampanija „Pažinti ar susipažinti?“ tarptautinio festivalio „Kyiv International Advertising Fastival“ finale

„Artscape“ kampanija „Pažinti ar susipažinti?“ tarptautinio festivalio „Kyiv International Advertising Fastival“ finale

Menų agentūros „Artscape“ kampanija „Pažinti ar susipažinti?“ šiais metais tapo tarptautinio festivalio „Kyiv Intervational Advertising Festival KIAF КМФР“ konkurso finaliste.

„Marios“ agentūros sukurta kampanija atrinkta tarp geriausių, net 2 kategorijose – geriausios lauko reklamos ir geriausios iliustracijos.

Kyjivo tarptautinis reklamos festivalis (KIMFR) yra prestižiškiausias ir pagrindinis Ukrainos reklamos festivalis, kuris nuo 2000 metų yra platforma kūrybinėms idėjoms ir inovatyviems sprendimams reklamos pasaulyje. Šiais metais festivalis švęs savo 25-ąjį jubiliejų. KMFR yra tarptautinis festivalis, kurio konkursinėje programoje kviečiami dalyvauti darbai iš viso pasaulio. Festivalis yra atviras dalyviams iš įvairių reklamos ir komunikacijos rinkos sričių, įskaitant reklamos agentūras, nepriklausomus kūrėjus, žiniasklaidos kompanijas, taip pat profesionalus iš gamybos, žiniasklaidos, viešųjų ryšių, dizaino ir kitų kūrybinių sričių visame pasaulyje.

„Džiaugiamės, kad esame taip plačiai pastebimi. Ypatinga ir tai, kad mūsų reguliariai vykdomas Kūrybines misijas lanko labai daug ukrainiečių vaikų, gyvenančių migracijos ir pabėgėlių centruose, kitose lokacijose, Lietuvoje“ – sako menų agentūros „Artscape“ įkūrėja ir vadovė Aistė Ulubey.

Kūrybinių Misijų programa įgyvendinama partnerystėje su Jungtinių tautų pabėgėlių agentūra UNHCR.

5 birželio, 2024