Naujienos

Menų agentūra „Artscape“ pristato atnaujintą prekės ženklą

Menų agentūra „Artscape“ pristato atnaujintą prekės ženklą

Menų agentūra „Artscape“ atsinaujina – pristatomas naujas vizualinis identitetas. Pasak agentūros įkūrėjos ir vadovės Aistės Ulubey, šie pokyčiai vyksta žymint organizacijos veiklos dešimtmetį.

„Organizacijos vizualinis identitetas nekito nuo veiklos pradžios, kai agentūros viena įkūrėjų Kristina Savickienė logotipą sukūrė tiesiog word’e, – šypsosi A. Ulubey ir pabrėžia, kad vienas tikslų, kuriant naują logotipą, buvo išlaikyti tęstinumą ir pažvelgti tvariai. – Būdami nevyriausybine organizacija, didžiąją dalį savo laiko ir išteklių skiriame misijai įgyvendinti ir siekiamam poveikiui kurti. Sprendimas investuoti į prekės ženklo atnaujinimą yra ir tam tikros brandos NVO lauke požymis.“

Šie metai organizacijai ypatingi ir kūrybiniu, ir rezultatų atžvilgiu. „Per šiuos metus įvykdėme net kelias dideles meno produkcijas, daugiau nei 700 kūrybinių misijų migrantų centruose Lietuvoje. Pastaruoju metu edukatoriai vyksta į centrus ir vykdo įvairaus spektro meno dirbtuves įvairaus amžiaus jaunimui. Tokios dirbtuvės suteikia saugią erdvę saviraiškai, pripažįsta ir vertina kultūrų įvairovę“, – sako A. Ulubey.

Viena naujausių agentūros „Artscape“ produkcijų – pristatytas spektaklis-eksperimentas „Taksai“, vykstantis judančiuose automobiliuose Kaune su tikrais taksi vairuotojais ir teatralizuotomis jų istorijomis. Spektaklis pasakoja apie kintančią taksi verslo kultūrą, kurią veikia skaitmeninių technologijų valdomas pavėžėjimo paslaugų sektorius.

Taip pat su partneriais vasaros pabaigoje surengtas šokio performansas „Dance for Freedom“, kurį atliko vertikalaus šokio pradininkė Lietuvoje balerina Inga Briazkalova ant neofreskos „Do peremogi / Iki pergalės“ Ukrainos nepriklausomybės dienos proga.

Prekės ženklo atnaujinimą, vizualinį identitetą sukūrė „Marios Agency“. Pasak šios agentūros meno vadovo Mariaus Kneipferavičiaus, šiuolaikiškas dizainas – svarbi organizacijos įvaizdžio dalis, kuri kartais visgi pamirštama.

„Džiugu, kad „Artscape“, būdama aktyvi kultūros lauko dalyvė, ryžosi iš esmės naujiems, šiuolaikiškiems dizaino sprendimams. Mūsų sukurtu logotipu siekėme perteikti pačią šios organizacijos esmę – siekį jungti ir įgalinti skirtingus kontekstus, socialinius ir meninius projektus. Logotipas, prisitaikantis prie erdvės ir ją suvaldantis, visada įsikomponuojantis kampe, simbolizuoja šių skirtingų dimensijų jungtį. Ryškios, drąsios spalvos turi ne tik estetinę, bet ir funkcinę paskirtį – užtikrina maksimalų matomumą įvairiuose renginiuose“, – pasakoja M. Kneipferavičius.

Menų agentūra „Artscape“ veiklą vykdo nuo 2012 m. Pagrindinis organizacijos tikslas – suteikti galimybę dalyvauti kultūroje pažeidžiamoms visuomenės grupėms ir per aukštos kokybės meno projektus inicijuoti socialinius pokyčius. Agentūros komanda kiekvieną dieną vykdo kultūrinę-edukacinę veiklą su pažeidžiamomis visuomenės grupėmis, o per metus rinkai pristato bent kelias aukštos vertės meno produkcijas. Agentūra tapo šių metų Europos Tarybos plėtros banko (The Council of Europe Development Bank, CEB) įsteigtų apdovanojimų už socialinę sanglaudą nugalėtoja, išrinkta iš 64 nominantų.

14 gruodžio, 2022